دانلود آهنگ شاد تولد

بیا تو جشن Bia2jashn.ir

دانلود آهنگ شاد تولد

بیا تو جشن Bia2jashn.ir

آهنگ پورتوریکه از 25 باند

آهنگ بسیار شاد پرتوریکو از 25 باند 


دانلود این آهنگ 

 

اون پورتو ریکه شولوژیجه هرکی اونو دیده از دنیا بریده
اون یه پروتوریکه شولوگیجه هرکی اونو دیده از دنیا بریده اون یه پرتوریکه
پرتوریکه پرتوریکه پرتوریکه اون یه پرتوریکه پرتوریکه

میتونه تا صبح برقصه راحت میتونه که برقصه ساعت به ساعت
میتونه دیوونه شه مثله دیوونه ها
میکوبه پا میکوبه پا میکوبه پا میکوبه پا

کنترلش سخته دسته همرو بسته میخواد برقصه برقصه برقصه
اون یک جیبسیه به دلم میشینه من اونو دارم این فوق العادست

اون پورتو ریکه شولوگیجه هرکی اونو دیده از دنیا بریده
اون یه پروتوریکه شولوگیجه هرکی اونو دیده از دنیا بریده

اون یه پرتوریکه ( میکوبه پا میکوبه پا)
(میکوبه پا میکوبه پا)
(میکوبه پا میکوبه پا)

اون یه پورتو ریکه
میکوبه پا میکوبه پا
میکوبه پا میکوبه پا
میکوبه پا میکوبه پا 

نظرات 8 + ارسال نظر
زینت 4 بهمن 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

دانلودنمیشه چرا‏?‏

شکیرا و جری 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:44 ق.ظ

متن اهنگ رو غلط نوشتی!!!!!!!!!!!!!!خه خه خه خه !

مرسن 19 مرداد 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.aghayemusic.com

آهنگ بیشتر بزارید

عهعهعهعه 5 بهمن 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

عهعهعه

معشوقه 18 بهمن 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

اگه دانلود نشه پوستتو میکنم

پارمیسا 20 بهمن 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://rangarng-star.loxblog.com

سلاموب خوبی داریخیلی خوشم اومد

الی 23 بهمن 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

مهدی 7 خرداد 1393 ساعت 05:57 ب.ظ http://manvto.roomfa.com/

لطفا به سایت من هم بیاید و نظر بدید ممنون میشم از لطفا.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد